Sunday, September 12, 2010

KERJASAMA!!!!

Suasana hiruk-pikuk di dlm kls ID (industrial design) yg kalut mcm pasar batu7 smntara menunggu kls bermula tiba2 senyap apabila seorg drpd kmi yg seramai 43 org menjerit dengan lantang. Sila ikuti kisah mereka...

HANIM : Woi korang!!!jomla pi piknik...bosan r cuti2 xde wat pape.. cari r tmpt best sikit. Kite men bakar2 ke..mkn2 ke..kan3!!!
ZAM : Haa!!..aku ade idea..ape kata aku bkr ko jer wat lauk mlm karang..ko pn nmpk menyelerakan..hahahaa
Hanim : Aku serius ni weh.. Jomla..Jomla kite gi piknik. Bagila idea best2..
DIN : Ko ni nk kemane ajela..keje bnyk xsettle lg ni. Ni kan plak nk gi piknik. Korang xyah gi, bia aku ngn leha je yg gi.. baru romantik..ngehee
K.SU : (ntah dr mne muncul tetibe menyampuk) Wei2!!... jom kite gi tmpt air terjun nk?? pastu kite wat bbq. Yang laki masak bekalan, yang pmpuan goyang kaki.hahaaa...
BUSTAMIN : Ko ni kn kak su.. x reti2 nk bg salam ke?? dah tua2 wat perangai cam bdk2.eee... Kalo nk lg best kite gi tmn negara BAKO la nk??dpt nek bot..jungle tracking lg..amacam??

Walaupn perbincangan ni mcm bnyk bntahan, tp akhirnya brjya di anjurkn..Sory, lupa nme tmpat yg kitorg pergi tp tmptnye jauh kt dlm hutan area SERIAN. Air terjun die..perghh...sejukkkk!!! keaslian hutannye msih kekal..x mcm sesetengah tmpt yg dh trcemar. Kat sni mmg class lah.. Ikuti aktiviti kami melalui gmbr dibawah :


Bdk yg terjun ni nmenye Azhari... Seram btol tgok die ngn slamber badak je trjun dr tmpt tinggi. Aduhaiii...lemah semangat tgok. Bkn pe, lau pape jd sape nk tlg??da la tgh hutan. Alhamdulillah sepanjang kitorg piknik xde pape yg berlaku..




Ntah sape lak capture pic aku mse ni..posisi aku ialah sbgai guard coz mls mndi ditambah dengan pale otak tak center disebabkn piknik ni. Aku xtido siapkn asgmn smpai pg n tlg2 ape yg patut. Haru giler ahhh....men celup2 kaki je pn. Yang aku nk trgelak trick nk tarik aku dlm air xbrjya, yehaaa...aku brjya melarikn diri kunun2 rajin cuci pinggan.




Bdk bju putih tu ketua kls kmi..he3..en.salleh nmenye...blom pape dh mndi dlu bru suh kitorg arrange tmpt bakar. Ade ke patut... Haa..nilah ape yg korg nmpk trjalinnya ikatan kerjasama antara kami. Angkat barang2 sama2..tolong menolong..mcm abg Saiful (gelaran utk lecturer id) ckp.. Kamu bdk2 ID kne slalu kerjasama walau ape pn yg kamu buat tak kirelah dlm tugasan berkumpulan ataupun individu.. Yes Boss!!!! Kami xkan lupe pesanan tu...heheee




Ikan segar dari pasar..pg2 kul 5 dorg dah kuar bli ikan kt pasar..dtg sini trus siang ngn cuci..sedap oooo~!!!ikan bakar ngn ayam bakar..kenyang sampai xlarat nk jalan balik. Kenangan yg xdpt dilupakan dgn bdk2 ID. (^-^)

No comments:

Post a Comment