Tuesday, September 7, 2010

OMBAK..

Ombak.ape yg korg tau tntg ombak??ape itu ombak??bg aku,ombak tu xsmsti kt tepi pntai je...dlm hti pn ade ombak..btul??lau korg xstuju its ok...g pn bkn nk korg stuju pn..kah3..aku rse ombak dlm hti mncul bile aku ade problem,bile nk wat presentation psl design aku yg ntah pape tu...pastu nk kne ckp kt dpn mse kls BI dlu2..mkin nervous mkin berombak2 hati aku ni..ombak mncul time aku nk jwp exam,apetah lg lau paper exam yg aku kurg wat u/kji..sndiri pikir la kn..ombak yg pling mnakutkn mse akak aku kwen..wakakaakaa...pcaye la korg ngn klentong aku ni..niat aku brcerita psl ombak ni pn tjuan utamanya nk share foto2 ombak yg ku amik mse gi piknik...sgt best!!!!




Keangungan ciptaan ilahi...x lepas mata memandang betapa syukur dihati diberikn nikmat melihat lautan nan terbentang luas.. Subhanallah...





Damainya dirasa..sesuai dgn nama tmpat ni..DAMAI BEACH..tu pn kalau xsilap lah..hehee..





Ombak menghempas pantai...wohooo...time to swimmm!!!!!go!go!gOO!!!!~~brlagak mcm pndai berenang..padahal aku mndi kt tepi je...kuahahaaaa...





>> Pemandangan ni aku amik mse join bdk2 graphic design wat picnic & bbq tepi pantai..trlalu bnyk pic dgn dorg tp post akan dtg aku akn msukkn k. Lps ni ikuti picnic bdk2 kls aku pulak (industrial design) yg brpicnic di dlm hutan. <<

No comments:

Post a Comment